Mobiele vPGB-app en AI

vPGB-budgethouders gebruiken een eenvoudige telefoonapp om te bepalen wie hen ondersteunt, wanneer en hoe. Als iemand WhatsApp kan gebruiken, kan hij/zij de mobiele vPGB-app gebruiken. Potentieel op langere termijn voor AI-gestuurde verbeteringen.

Hoe stichting vPGB de mobiele app eenvoudig houdt

  • Stichting vPGB heeft de mobiele app ontworpen rond datgene waarover individuen echt willen beslissen, en vervolgens alle andere functies en taken achter de schermen geplaatst (voltooid door software, zorgverlener of vPGB-helpdesk en AI op langere termijn)

  • Het onboardingproces zo ontwerpen dat de behoeften en wensen van individuen op een flexibele manier worden vastgelegd, waarbij men de grenzen van personen kent bij het gebruik van complexe systemen
  • Instelling en training op de mobiele vPGB-app voorzien

Personen worden getraind op de vier functies van de mobiele vPGB-app

  • Werknemer selecteren – selecteer zorgverlener uit de lijst
  • Communiceren met werkkracht – communiceer met de werkkracht wanneer en waar de dienst nodig is (eenmalig of voortdurend)
  • Dienst bevestigen – na de dienst wordt een vraag gestuurd om de voltooide dienst te bevestigen (klik ja/nee)

Laat je stem horen!

Laat je stem horen om meer opties te krijgen voor eigen regie in de zorg – help ons om vPGB’s te realiseren!
Met jouw stem staan we sterker om met zorgkantoren, gemeenten en verzekeraars aan de slag te gaan om vPGBs een realiteit te maken.
Wil je meer weten? Schrijf je in voor een gratis webinar.